مجموعه اشعار زینب لیموچی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

فنجان

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ق.ظ

حــــرفِ رفـتـن می شــود!

فـــــــــنجان را بـَر می دارم...

داغِ داغ ســَــــــر می کِـشَـم!

تا تـو نـدانی،

ســــــوخـتـنـم... 

از رفـتـنـت بـــود یـــــا چــــــایِ داغ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
زینب لیموچی

نظرات  (۲)

بهار من مرا بگذار و بگذر
    رهایم کن برو دلدار و بگذر
    من عادت می کنم اینجا به غمها
    مرا پر کن از این اجبار و بگذر…
بسیااار زیباااا......خانم لیموچی....
عرض ادب 
وب لاگ قابل توجهی دارید.درود بر شما
راستی ی سوال 
امکانش هست در یکی از پست هاتون تبلیغ کار من باشه /ب عنوان همکار با هم کار کنیم چطوره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی