مجموعه اشعار زینب لیموچی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

مسافر

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ

مـــن...

همان مسافر چمدان به دست هستم!

که راهی جز رفتن به شــاهـــراه چشـمانت،

بلـد نیست...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۵
زینب لیموچی

نظرات  (۲)

قشنگ بود خانم لیموچی .منتظر کارای جدیدتون هستم...

من بی شک عاشق چشمانی میشوم که معصومانه از عشق میخواند... دریاب ماروووووو خانم لیموچی.هنوز چشم انتظار جواب همکاری هستم.
پاسخ:
سلام
شرمنده بابت دیر جواب دادن. من شما رو به جا نیاوردم. لطفا شماره تماستون رو بذارید خودم تماس می گیرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی