مجموعه اشعار زینب لیموچی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

نگاه

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

تو همونی که امیدی واسه فرداهام میاری

واسه روز دیدن من تو داری طاقت میاری

من چشامو بسته بودم تو به من سادگی دادی

واسه حس داشتن تو یه بغل عاطفه دادی

من هنوزم توی دنیام دارم دستاتو می گیرم

ای خدای مهربونم دارم باتو جون می گیرم

شب رسید میون چشمام، تورو دیدن شده رویام

ای دوای همه دردام، بی تو چه غم داره دنیام

دارم رو به نور می رم، رو به یه فردای دیگه

همون فردایی که بامن، داره از چشمام میگه

یه امید تازه دازم توی این دنیای تاریک

یه امید واسه نگاهم که خدا هم منو میدید...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
زینب لیموچی

نظرات  (۳)

بسیار زیبا بود
وایییییی خیلی قشنگ بودگلم مرسی بابت این وبلاگ قشنگ وخوبت 
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۵ αя∂αℓαท
‌🇼‌🇴‌🇴‌🇴‌🇴‌🇴‌🇪‌🇪‌🇪‌🇪‌🇪‌🇪

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی